» Kök med kontraster



Bilder: Alvhem Mäkleri

Det här köket gillade jag!
Kontrasten mellan gammal lägenhet och sprillans nytt och modernt kök är helt i min smak.
Den vita köksinredningen kommer från Ballingslöv. De handtagslösa luckorna känns moderna
(även om man har sett dem ett tag nu) och ger ett rent intryck. Jag gillar det här med raka linjer.
Vore det mitt kök hade jag däremot valt en vit bänkskiva på sidan med inbyggd ugn och micro.
Jag hade förmodligen valt andra hyllplan också. Annars fastnade jag för den ganska maffiga väggen
med mycket förvaring. Blir fint ihop med den andra sidan där man har valt att välja bort överskåp. 

Den här typen av hängande lampor i köket har man också kunnat se lite varstans på sista tiden,
men jag gillar det massor. Så mycket roligare än till exempel lysrör. Och valmöjligheterna är stora!

Finfina golv också!
» Inspiration Kök | |
#1 - - Tina:

Jag kikar in här mycket i dag! :-)



Gillade verkligen de böjda, svarta hyllorna - läckert! :-)

#2 - - Alexandra:

Suck...så snyggt!!Gillar att det är luftigt och ljust!Hyllorna var fina,har sett dem nånstans men kan inte komma på vart.

#3 - - Caroline:

Drömkök!

#4 - - Fotograf Jeanette Lindvall:

underbart kök!

#5 - - Ida - Craft Factory & Decoria:

Gillar verkligen att man sparar på de gamla golven. Det blir såå charmigt!

#6 - - Alexandra:

Wow vad snyggt!!

Upp