» Kontraster i köksskåpet



Bild: Illums Bolighus

Jag gillar fina köksprodukter. Det blir så mycket roligare att laga mat med fina redskap.
Att man blir glad av att titta på sina fina saker är bara ett plus i kanten.
Nånting som jag faktiskt är på jakt efter är en mortel i vitt. Kanske den ovan från Illums Bolighus?
Alla ni andra inredningsnördar där ute har säkert läst, sett eller hört att de har slagit upp en stor
butik i Stockholm. Jag vill väldigt gärna åka dit snart. Till Stockholm över huvudtaget och shoppa lite!  

Det här får bli ett sent bidrag till Fabrikens tisdagstema som var kontraster den här veckan.
Svart och vitt. Bästa kontrasten enligt mig. Gärna med inslag och kontraster av trä, något gammalt,
något från naturen. Ja, listan på fina kontraster kan göras lång. Kolla Fabriken för mer inspiration!
» Inredning & design | |
#1 - - Ylva:

Visst blir det roligare med fina redskap och manicker i köket. Tror faktiskt att jag bakar bra mycket oftare än förut för att jag har en så fin maskin att göra deg/smet i :)

#2 - - Anne:

Snyggt!

Upp