» Tisdagstema - Köksinredningar



Bilder: Vedum

Tisdag och nytt tema på Fabriken, den här gången köksinredningar.
Ett kök ska i min värld vara både praktiskt och vackert att se på. Helst i vitt med ett stort ljusinsläpp, mycket förvaring (smart idé att ha en garderobsvägg!) och gärna en köksö med plats att sitta och äta frukost vid.
De finaste köksredskapen får gärna stå framme som dekoration. Att samla oljor, färska kryddor och redskap
på en bricka blir ett snyggt stilleben.

Vill du se hur vårat kök ser ut? Klicka HÄR.
För att se fler fina kök som jag har bloggat om klickar du HÄR.  

Och sist men inte minst, för att se fler inspirerande inlägg om köksinredningar klickar du HÄR.
» Inspiration Kök | |
#1 - - Åse - Interiörguiden:

Jag gillar verkligen idé med skjutväggarna jag med!

#2 - - Ingen vanlig dag:

Vi ska förhoppningsvis renovera vårt kök inom en framtid och det håller just nu på att ta form i mitt huvud. Det gäller att sålla och komma fram till vad man behöver. Inte det lättaste :)



Tack för inspiration.



Kram / Kristina

#3 - - Therese:

Ni har så fint kök! Gillar olika stolar kring bordet, det har vi också i ljust köket. Dock ingen tolix som jag är aningens avis på...!



Kram Therese

#4 - - Ida - Decoria.se:

Ja, skjutväggen var smart. Mycket att klicka vidare på här, gillas!

#5 - - Jonas:

Fint kök. Lite för vit och färglöst för min smak men med lite färg kan det vara snyggare.

Upp