» Therese Sennerholt - ny kollektion



Bilder: Henrik Bonnevier via Lotta Agatons blogg (som har stylat bilderna)

Både Frida och Lotta har bloggat om Therese Sennerholts nya kollektion prints som släpps den 1 november.
Jag är inte sen att haka på. Dels för att jag gillar hennes verk och dels för att bilderna är underbara.
Gillar de nya printsen minst lika mycket som de gamla. Köper gör man HÄR.
» Inredning & design | |
#1 - - Inka:

Hej, Sofia!



Jag heter Inka och fick länken till din blogg av en jag var på konferens med, vars dotter läser din blogg. Tycker det är kul att det finns fler bloggare i Nyköping. Du har en jättefin blogg och en massa fina bilder. Kolla gärna in min blogg också om du vill.



Vänligen Inka

#2 - - Inka:

Hej!



Här kommer rätt bloggadress



http://savittjagkanse.blogspot.com/



Inka

#3 - - camilla - vitarummet:

Se där ja, vi fastnade för samma bilder! :) Det får nog bli en till tavla från henne snart!



Trevlig helg!

Upp