» Söndagsbilden



Mitt söndagsbidrag till Fabriken. Ny höstdekoration i form av pinnar med kottar på. I loppisfyndad glasburk.
| |
#1 - - LiseLotte:

Fint du har gjort.

Påminner mig om att jag måste fundera ut var jag ska ha alla mina inredningstidningar som nu ligger på golvet. :)) LiseLotte

#2 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Så härligt med lite höstpyssel.

#3 - - Linda:

Jättefint! Stilrent och hemtrevligt på samma gång!



Kram Linda

#4 - - Stämningsfullt:

Snyggt dekorerat på hyllan!

#5 - - Camilla:

Snyggt! Gillar din kreaktion i förra inlägget också. :)

#6 - - Tina // peppar och vanilj:

Sofia! Bilden är PERFEKT ! I SUPERLIKE =)



K R a M // t i n a

#7 - - Therese:

Fint med bokstäverna, och härligt fynd du gjort i naturen :)

Fin header, kul med nytt! Jag ska anstränga mig med det också. En vacker dag...!



Kram Therese

#8 - - Emma:

Så fint, gillar bilden massor:) Ha det bra, kram emma

Upp