» Att hänga kläder på en pinne..



Bilder: Alvhem mäkleri

En idé som har legat och grott i mitt huvud ett tag är att göra någon form av upphängning med hjälp av en pinne. Dels som klädförvaring, ungefär som man har gjort på bilden. En annan idé är att hänga upp alla mina armband på något liknande sätt. Min armbandssamling består mest av svart läder och silverdetaljer, vilket gör sig snyggt mot lite trä. Hur som helst, det är en idé jag gillar och gärna skulle ha hemma. Dessvärre vet jag inte riktigt var det ska få plats utan att bli rörigt.

Gillade idéen som lösning i hallen. Snyggt!

Det här får bli mitt lite försenade bidrag till tisdagstemat på Fabriken - som denna vecka var förvaring!
» Inspiration Hall | |
#1 - - camilla:

Tyckte också om hallbilden från den lägenheten, bloggade om den igår men idag var inlägget borta.. skumt! Tyckte det var väldigt mycket Leila Lindholm över hemmet :)

#2 - - Petra:

Vilken jättesmart idé! Smart och snyggt.



Ha en mysig fredagkväll!

#3 - - Alexandra:

Det var en bra idé.Snyggt om manhar högt i tak förståss.Kram & trevlig helg!

#4 - - Camilla:

Har sett idén i någon inredningstidning, fast med vit rundstav och grovt snöre. Skitsnyggt! =)

#5 - - Åse - Interiörguiden:

Vilken ursnygg lösning! Ha en trevlig helg.

#6 - - eva/Bolin design:

snyggt

#7 - - Ida - Decoria.se:

Blir lite rå känsla med naturpinne och kedja. Gillar det!

#8 - - Ingen vanlig dag:

Jag gillar det. Såg det på ett annat ställe också där man hade hängt upp liknande i ett barnrum med barnkläder. Superfint!



Kram / Kristina

#9 - - Lina:

Varför lyckas alltid Alvhem med allt och inte vi :) men superbra lösning är det :) trevlig fredag!

Upp