» Barcelona - ett stycke halvt hus



Det här huset låg i närheten av hotellet vi bodde på under vår Barcelonavistelse, jag blev lika förtrollad varje gång vi gick förbi det. Det vill säga ungefär sjuttonhundra gånger. Anton förstod väl inte riktigt charmen med det hela, men han är ju man så jag kan inte klandra honom! :P

Det råa uttrycket - med betong, stålbalkar, grafitti skulle vara en grym kontrast till vitt, modernt och högblankt. Jag sa till Anton att jag skulle vilja bygga ett hus med den väggen som innervägg. Som sagt, han förstod väl inte riktigt men låter mig åtminstone hållas och fantisera bäst jag vill.

Blir du också inspirerad av lite "udda" saker?
» Inspiration | |
#1 - - Ingen vanlig dag:

Ja vissa saker fastnar man bara för även om det kan vara svårt att förklara för andra varför. Stackars pojkarna, de får vara med om mycket :)



Trevlig helg! /Kristina

#2 - - sofie:

Kan förstå att du blev inspirerad :) Ibland väcker vissa saker känslor, tankar och idéer utan att man riktigt vet varför.



Trevlig helg!

Kram, Sofie

#3 - - Tina // Peppar & Vanilj:

SNYGGT !



Ja jag kan oxå hitta inspiration på lite udda ställen...



K R a M // t i n a

#4 - - Alexandra:

Jag förstår dig.Min kille & hans familj kaninte riktigt förstå hur jag kan bli helt såld på Furillen på gotland.Men hela den miljön "går jag igång på",hi,hi ett taget uttryck ifrån Ernst!

#5 - - Iris:

Jag förstår din tjusning, det hade varit jättefint med en sån vägg som innervägg!



Förresten så kan du tävla om två kivilyktor på min blogg nu!



kram /iris

#6 - - jenny ♥:

Du har verkligen en inspirerande blogg! Jag har en tävling på min blogg just nu där jag lottar ut ett presentkort för 1000kr på inredning, kanske något för dig?



http://jennyn.se/2010/september/fantastisk-tavling-i-samarbete-med-andrum.html



Önskar dig en härlig måndagkväll!



Kram Jenny

Upp