» Fin tavelvägg



Bild: Sköna Hem

Fastnade för tavelväggen i reportaget från Bromma redan när jag bläddrade i tidningen.

Jag gillar att man har utgått från två linjer. Den i mitten och den till vänster.
Utgår man från en eller flera linjer blir det sammanhängande och snyggt. Att ha samma avstånd
mellan tavlorna gör också mycket för helhetsintrycket. Jag blev mest förtjust i den stora tavlan med
ett tecknat kvinnoansikte och tycker det är fint med svarta ramar som kontrast till den vita väggen. 

Lampor som går ut från väggen och över bordet syns mycket just nu och jag gillar det. Riktigt fint.
» Inspiration På Väggen | |
#1 - - Petran på DesignInsight:

Kanonfint ju! superhärligt med lite större tavlor med, lite mindre rörigt! Japp sparar bilden i min inspirationsmapp :)

#2 - - Maria:

Väldigt läckert och snyggt! =)

#3 - - jenny:

Superdupersnyggt!!

Kram

#4 - - camilla:

Riktigt snyggt! Bokstavstavlan från IKEA är inte dum den heller!

#5 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Jepp, riktigt snygg vägg.

#6 - - Designbird:

Hade tänkt börja sätta ihop min tavelvägg nu till helgen så inspirationen från detta inlägg kom minst sagt lägligt! Fin med mittlinjen som ger ett lugn för ögat.

#7 - - Malin:

Riktigt snygg tavelvägg. Jag har sagt länge att jag skall ha en sådan, men det blir liksom aldrig av:( Får fixa det sen.

Kram Malin

#8 - - Sandra | Inspirera Mera:

Tavleväggar är så fina! Går alltid igång på dem.

#9 - - Karin:

himla coolt

#10 - - Åsa:

Oj va snyggt! Nått sånt borde jag göra hemma! :)

#11 - - daniela:

grym blogg! älskar alla bilder!

Upp