» Handgjorda kuddar med tryck



Bild: NestaHome/Etsy

Lite mer fint från Etsy när vi ändå är i gång. Handgjorda kuddar i många olika varianter och färger.
Fastnade minst lika mycket för bilden som för kudden. Jag längtar efter bar asfalt och grönt gräs.
Trots att jag har bott i Norrland flera år så är jag verkligen ingen vinter människa.
Kanske för att jag alltid fryser så himla mycket. Mer frusen person får du leta efter.

För att se fler kuddar och annat från NestaHome klickar du HÄR!
» Inredning & design | |
#1 - - Dessi:

Så läcker! Jag gillar verkligen när det är handtryckt, blir mer personligt och unikt.



Ja, ramen var urläcker. Är småtrött på alla IKEA-ramar så Gallerix ska jag definitivt leta ramar till blivande tavlor! Tack för tipset!

#2 - - tinajo:

Etsy är underbart när det gäller fynd som dessa! :-)

#3 - - fia:

Så fina dom vart.

Upp