» Inredning från naturen



Några av de saker jag gillar allra mest här hemma kommer från naturen. De skapar en balans med det vita
och stilrena. De ger en känsla som inget köpt i butik kan ge. De ger en värmande och välkomnande effekt. 
Med andra ord - naturen kompletterar min vita och moderna inredningsstil på ett ypperligt sätt.

Inreder du med hjälp av naturen?

Detta är mitt bidrag till Fabrikens söndagsbild - HÄR hittar du fler bidrag och inspirerande bilder.
| |
#1 - - Weronica - En mammas dag:

Absolut! Vi har aldrig varit så naturliga och haft så mycket kvisar och kottar inne som just precis nu. Trevlig söndag!

#2 - - Anna / Sand´s Drömmar:

Urfina bilder!

#3 - - Jenny:

Super fina & inspirerande foton!

Ha en fortsatt fin söndag =)

#4 - - Precious Sister:

SÅ vackra bilder. Härligt med det naturliga...ger så fina med kontraster i inredningen.

/Annika

http://precioussister.blogspot.com/

#5 - - Johanna:

Fina och inspirerande bilder, jag gillar också inslag av naturen inne.

#6 - - af nord:

Kan verkligen inte annat än hålla med! En träffsäker kombination :)

/Helena

#7 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Jag håller med, naturen är den bästa designern.

#8 - - Åse - Interiörguiden:

vilka vackra bilder!

#9 - - Therese:

Jag inreder med massa saker från naturen! Har byggt en stege av björk, en knoppbräda av drivved, har snäckor och koraller lite här och var i burkar... kan gå på stranden i timmar på somrarna och bara plocka med mig saker därifrån. I somras kastade jag långa blickar efter en trä-åra som låg där och såg ensam ut, men min smabo sa stopp där... "du måste tänka på att det är NÅGONS, du vill väl inte bli anklagad för stöld". Nejdå sa jag, men om den ligger kvar där när snön har försvunnit så är den min haha:)



Ha en skön start på veckan! Stor kram Therese

#10 - - Karin:

Fint :)

#11 - - Hemtrevligt hos Johanna:

Inspirerande! Jag har själv inget från naturen på det sättet, men är kanske dags nu, superfint!

#12 - - sara:

fint!

#13 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Så snyggt!

#14 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Så snyggt!

#15 - - Maria Rydberg:

Har du vart inne på inredningsbutiken Kandelaria i Nyköping på senaste tiden? Jag var där förra veckan och köpte ett av hennes stora renhorn som hon hade låg på bordet med ljus på. Så himla snyggt :)

#16 - - Junitjej:

Så himla fint!!

#17 - - E:

sjukt fint,gillar jättemycket platser eller rum som har mycket vitt och naturligt trä, love it!:)

#18 - - sara:

Vilka härliga bilder! Jag gillar också att ta in element från naturen i form av kvistar, kottar, stenar, blommor...och horn är det finaste jag vet just nu! =)

#19 - - 已知 Mohammed☆ Al-debis™:

Hej hej, Vilken bra blogg du har.

Ha en riktig trevlig dag<3

#20 - - Maja:

så himla fint:)

#21 - - cass:

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

#22 - - Sofia:

Wow vad fint. Älskar grenen du har hittat där. :) Själv är jag ganska dålig på att inreda med naturen tyvärr, för det är verkligen jättefint. :)

#23 - - Ida we:

Ahh, gilla! Gillar vitt och natur/naturfärger. Även när man blandar med svart och grått. Betong tex är rätt fint! :)

#24 - - maya:

Det är verkligen jätte snyggt.... Det bästa med naturen som man kan ha i hemmet, det är ju dem där sakerna som finns på sommarna som man kan plocka, vet inte vad de heter... gräs,vass, såna med bollar på! smidigt..haha! en pinne med någonting på toppen som ser ut som en korv. Fick en riktig blackout nu men dem blir riktigt snygga, ett par såna + lite vasstrå + en stor passande vas!

#25 - - Att ha det gott:

jag älskar detta

#26 - - Mari:

Åh jag bara älskar den sortens inredning =) kan tänka mig att du har snyggt där hemma =)

#27 - - emelie:

hur fint som helst! :)

#28 - - Ozzan:

Åh! Vad vackert. Denna inspirationen kommer jag ta med mig när jag flyttar. För då behöver jag all inspiration jag kan få för att fylla ett hus på 11 rok med hemtrevnad. :)

#29 - - LORISSA LOVEBOMB:

Helt underbart! men renhornet hoppar jag över, men trä och blad och flätade rep är fantastisk. EKO FOR LIFE!

#30 - - emma:

snyggt :)

#31 - - Jasmine:

Att dekorera med naturens tillhörigheter gör rummet mycket levande!

Kram

#32 - - Malin Longborn:

Åh så fint!

Ena dagen vill jag ha vitt vitt vitt med naturinspirerade inslag. Andra dagen vill jag ha ett kaos av färg.. Det är svårt att kombinera det i en etta.. Men köket går i cerise.. och resten av lägenheten får ha små detaljer i någon hysterisk färg.. Men det här får mig att drömma mig bort med sisådär tre rum i fil med bara vitt vitt vitt =)



Hoppas allt är bra och att du får en fin tisdag!



/ Malin

#33 - - P E R F E K T I ON I S T . S E:

Jättefint! :) Hittade du hornet själv?

#34 - - Maddyz:

Jättefint!

#35 - - Anonym:

fin blogg❤

#36 - - JOHANNA:

Jag håller verkligen med! Har en varm förkärlek till inredning med inslag av naturen.

Fina bilder du har tagit också! :)



/Johanna

#37 - - Christine:

kikade förbi, lämnar ett "hej"



Jag använder gärna horn i olika former i inredningen. Min bästa horninstallation är nog de guldsprayade rådjursskallarna jag har i hallen, som nyckelkrokar.

#38 - - Lovisa:

Oj viken fiffig idé! Otroligt fint :) jag har aldrig provat naturinredning.. Kanske blir nästa grej :D

#39 - - malin:

snyggt :)

#40 - - josefine:

Du har så rätt så!!! från och med nu, imorgon ska jag oxå börja med detta!! tanken slår mig ofta men blir inte handling. Men nu!! ;)

#41 - - Linda hill .:

Jag inreder aldrig utan naturen, det är fult. :P tycker jag.

#42 - - Jenny:

Jo naturens saker är fint :)

#43 - - Anonym:

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

2500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Kicks, Åhlens, H&M, Nellys:

http://www.gratismakeup.se/?r=246154

#44 - - Tess:

Håller helt med! Har själv glasskålar med kottar i köket och kaffebönor och ekollon i ljuskopparna :)

#45 - - TC:

Fint

#46 - - Anna:

Vad fint! Tycker också om att inreda med det jag hittar utomhus, särskilt med strandfynd. Älskar hur mjuka och fina plankor och stenar kan bli av vattnet! :)

#47 - - emilia:

WOW! bloglovin - check!

#48 - - evelina carlson:

åh va fint!

#49 - - Estefany:

riktigt fint, gillar stilen :)

Upp