» Söndagsbilden - Pinnar och kottar



Söndag och storstädning här hemma. Väldigt välbehövligt. Jag förstår inte hur alla saker hamnar på golvet.
För det är minsann inte jag som lägger dem där. Anton påstå att det inte är han heller. Så, vem är det?
Ny pinne i den svarta vasen. Flyttat lite på kottarna - den roliga delen av städningen.

Detta är mitt bidrag till Fabrikens söndagsbild. HÄR ser du fler bilder.
| |
#1 - - anna:

hej, vilken fin blogg jag hittade här :-)



Kram anna

#2 - - anna:

hej, vilken fin blogg jag hittade här :-)



Kram anna

#3 - - LissenTo:

Tycker också om att flytta om saker och ting. Det sista roliga piffet, när städningen är av klarat.



Ser väldigt fint ut på din hylla :-)



Ha det gott.//Lissen

#4 - - Sofia på Mokkasin:

Kul att läsa lite om dig i intervjuen nedan!

Fin dag önskar Sofia

#5 - - Petran på DesignInsight:

Så fin bild du bjuder på! Haha ja det är verkligen den roliga delen av städningen, att flytta runt saker =)

#6 - - Therese:

Verkar ha samma problem här, vi brukar skylla på vår fastighetsskötare som tar sig in om dagarna och river ner allt på golvet;)



Fint stilleben!

Upp