» Vita utemöbler på danskt vis och trädgårdsfunderingar



Bilder: Jeanne d'Arc Living

Utemöbler i lite annorlunda form, inget som syns överallt.
Väldigt fina att titta på, men jag kan tänka mig att de inte är fullt lika sköna att sitta på.

På väg till jobbet går jag förbi en gata med många fina hus, lite äldre och en del lite lika huset vi har köpt.
Jag blir inspirerad av de vackra husen och av det lilla man ser av deras trädgårdar och innergårdar (det är
inte så stora tomter just där, men ack så fina)
. Rosa vallmo, rosor och gamla äppelträd frodas vackert där.
Även om vi har bestämt att vi inte ska göra nånting åt trädgården på ett tag (vi vill se vad som växer och när,
hur solen går, var det blåser och sånt först)
så inspireras jag och funderar en hel del på hur vi skulle kunna göra.
Jag skulle gärna vilja ha känslan av en innergård. Lummigt, grönt och mysigt.
» Inspiration Trädgård | |
#1 - - Sofia:

Åh vad kul att planera. =)

Fina utemöbler men säkert inte så sköna som du säger. Men ibland får det fina gå före... tänker på mina barstolar... de är inte sköna!!! :)

Kram!!

#2 - - Sanna:

vackert! :)

Upp