» Den ena inreder huset i huvudet, den andra köper ficklampor



På inredningsfronten händer det egentligen ingenting för tillfället. Vi bara väntar på att få flytta.
Jag inreder huset i huvudet och Anton köper ficklampor och läser allt han kommer över om pellets.

Ena barnrummet ska bli en klädkammare. Jag tänker mig en klädstång på ena väggen och ovanför
den ska jag ha mina egna tavlor, de på bilden. Resten av rummet är lite oklart.

Trots att vi vill bo in oss innan vi bestämmer allt för mycket så finns det en hel del jag skulle vilja
göra ganska omgående. Det är några väggar som ska målas vita, eventuellt några golv också.
I köket funderar jag på att ta ner överskåpen och sätta hyllplan istället. Lite sånt.
Det är inga jätte stora projekt, mest bara lite småfix för att få det som vi vill ha det.
» Min vardag | |
#1 - - Camilla:

Spännande med flytt till hus :D Det är så himla skönt att bo i hus, fastän man alltid har ngt att sysselsätta sej med. Men man gör ju det för sin egna skull :)

Jag hoppas att jag ALDRIG mer behöver bo i lägenhet :)

#2 - - Maria:

Hahaha, det kallas att komplettera varandra! ;) Dessutom förstår jag precis hur det är, jag bara väntar. och väntar. och väntar. Suck.



Dina tavlor är förresten gööörsnygga!



Fin kväll!

Kram Maria

#3 - - Sofia:

Så himla spännande!! Jag inredde oxå vårt hus i huvet innan vi flyttade in, hihi... :) Blir lätt så!!!

Jättefina dina tavlor är!!

Kram!!

#4 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Åh, ni har köpt hus - det hade jag helt missat. en grattis! Förstår om du längtar. Och det är kul att läsa om det där med att ha olika specialområden - men jag är ganska glad om jag får vara relativt ensam om inredningsplanerna ;)



Kram, kram

/Kristina

Upp