» Trälåda på hjul



Resultatet av gårdagens ledighet är ett stycke trälåda på hjul och ett nymålat sovrum.
På mäklarbilderna såg det ut såhär, men nu är det vitt där också. Det är som att kliva in i ett helt nytt rum.
Måste bara måla ett varv till innan vi kan börja möblera på riktigt. Tänk ovan nämnda trälåda som sängbord,
och så har jag en sån här lampa på lager som bara väntar på att få hängas upp. Tror det kan bli bra.
» Huset | |
#1 - - mariaemb.:

Mycket mycket fint!!



Ha en bra kväll!

Kram Maria

#2 - - Line:

Åh, vad fint! Gamla sockerlådor är ju fina att ta vara på, smart ide! Kommer bli tjusigt som sängbord..

#3 - - seperti:

så snyggt! jag ska lätt köpa mig en sån haha ;)

#4 - - Åse - Interiörguiden:

Så tjusigt, I Like!

#5 - - Alexandra:

Det blir toppen snyggt!!ska bli kul att se resultatet sen.

#6 - - Travel and fashion:

Hej igen..



Vill inte tjata men..



Fick inget svar från dig? Du blev nominerad av mig på min blogg här: http://travelandfashion.blogg.se/2011/november/nominerad.html#comment



Har alltså gett din blogg lite credd och gjort reklam för den hos mig. tanken var att du skulle svara på frågorna och nominera dina favoritbloggar..:-)

#7 - - Turid:

Oki doki vad kul, Det är inga svåra frågor, ganska lättsamma. Trevlig kväll!

#8 - - seperti:

jag ska lätt på loppisen o leta;)

#9 - - Caroline:

Snart kan man ju göra inredningsreportage från ert hus... ;-)

#10 - - Jamie says dream:

Vilket sovrum! Golvet ser otroligt härligt ut! Och det kommer nog att passa kanon med trälåde-sängbordet och den coola lampan :-)

#11 - - LanM:

Love the rustic texture and the casual style!

#12 - - Sofia - my Camera And I:

Men så fint det såg ut på mäklarbilden! Åh vilken dröm

#13 - - Ida:

Fasen vad smart, och snyggt!

#14 - - ELLA:

Hade tänkt att göra likadant med en liknande låda, ångrar nu att jag inte gjorde det :)♥

#15 - - Jun-ji:

Smart!

Upp