» Höstblommor



Trots jobb och annat som ska göras så har jag hunnit plantera lite blommor och rensat ogräs i veckan.
Jag är ganska ny på det här med trädgård och blommor och kan egentligen inte så mycket, men jag tycker
att det är roligt och vill gärna lära mig lite mer. Min dröm är att ha en grön och lummig trädgård.
Ni vet en sån där riktigt mysig trädgård där man bara njuter av att gå omkring och bara vara. 

Den fina krukan är köpt på Växt och Trädgård här i Nyköping.
» Huset - Trädgård | |
#1 - - Tess - BohoChic.se:

Ser väldigt fin ut.

#2 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Det är kul med trädgård och jag är liksom du nybörjare inom området. Men det man slås av hela tiden är att det tar sån tid. Och arbetet tar aldrig slut. Man får ta det pö om pö, helt enkelt.



Så fin matsalen är! Underbar!

#3 - - Sofia:

Fiiint!! Låter mysigt med en sån trädgård du beskriver! Satsa på det! ;)

Kram!

#4 - - ellen ♡:

jätte fin blogg! :)

följa varandra via bloglovin?

#5 - - Caroline N:

Ja, det är faktiskt roligt med trädgård. Jag kan inte heller så mycket. Men då kan man inte göra fel, brukar jag säga ;)))! Vi håller på och gör om våran trädgård vart efter då den är gammal och ganska igenvuxen. Allt har fått växa som det vill verkar det som :S. En del är fint, annat inte.... Men som sagt, det är roligt att hålla på!

KRAM Carro

#6 - - Line:

Himmel vilken snygg kruka!

#7 - - Johanna.B:

Å så fint. Önskar jag hade en liten balkong eller uteplats så jag också kunde göra höstligt fint ute!



/Johanna

Upp