» Mer klädförvaring i öppet format



Jag tycker om att ha kläderna framme och synliga (ja, de fina alltså - fulkläderna är minsann undangömda!).
Det blir en fin accessoar i hemmet och skapar en cool känsla. Mulig klädställning står i sovrummet med Antons
t-shirtar. Helst av allt vill han att jag ska hänga ett par jeans, en t-shirt, strumpor och kalsonger på varje galge,
så att han bara kan ta en galge på morgonen och ha allt han behöver på ett och samma ställe.

Galgarna ska dock bytas ut till vita vid nästa besök på det stora varuhuset och till höger om klädställningen
skulle jag vilja ha en stor och snygg tavla ståendes på golvet. Skulle bli pricken över i:et, eller vad tror ni?
» Huset - Sovrum | |
#1 - - Sara:

Hahaha, alltså Antonius! Han har smak för inredning!

#2 - - Formelle Design:

Gillar klädställningar, fick tag på en från Granit som är såå fin och som passade jätte bra i vårt sovrum, kommer bild på bloggen så småningom :)

Låter fint med en stor tavla på golvet bredvid.



Må så gott!



//johanna

#3 - - Tess - Fröken Fjäril:

Tycker det är så fint när man har kläderna framme på detta sätt. Själv har jag en klädstege med de finaste plaggen och väskorna på.

#4 - - Therese:

Åh, jag har alltid också velat ha kläder så på en klädställning:) Sedan jag såg ett reportage med nån (en kändis, kommer inte ihåg vem nu bara för det, kanske en designer... eh, jaja, kommer jag på ska jag säga till), det var iallafall i en inredningstidning för nåt år sen. Hon hade hängt så himla snyggt verkligen, har sparat tidningen för framtida bruk:)



Nä, tror inte jag kommer tröttna på den orange färgen, har använt byxorna två gånger redan denna veckan så börjar ju bra iallafall haha



En stor tavla bredvid där kommer bli supersnyggt, kanske den här http://www.artilleriet.se/shop/details/2010-guide-to-manhattan/



Vill ha den själv, men har ingen plats just nu i vår lilla lya:(



Kram Therese

#5 - - Alexandra:

Det är snyggt med synliga klädställningar.Skulle också vilja ha sådan ordning.Vad fint det blev med din garderob!kram!

#6 - - Hanna - Whiterainbow:

Snyggt, ja det skulle bli super med en tavla till höger!

#7 - - pam:

Hello,



I found your site while searching Google and have found your website information and advice to be a very good fit for our visitors. As such, we are interested in buying advertising space on your home page http://landinskan.blogg.se/

Our budget is within $30/month. If you are interested, please send me your rate per month and PayPal information.



If we are happy with your price we will send you the link details that you can place on your website and we will make the payments to the PayPal ID provided.



Thanks for your time.



Regards,

Papia

Upp