» Louise Roe

 
 
Bilder: Louise Roe
 
En av flera danskar som imponerade på mig på Formex var Louise Roe.
Louise för samman mode och inredning på ett fantastikt sätt. De stickade plädarna och kuddfodralen är underbara, både att se på och att ta i. Jag gillar färgerna, enkelheten och hela konceptet. En ny favorit!
» Inredning & design | Louise Roe, design, inredning, stickad pläd | |
#1 - - Design Concept - by Linda:

Både plädar och kuddfodral ser underbara ut! Tack för tipset!:)

Ha en fin kväll /Kram

#2 - - Turid:

Fint! Den vänstra finns väl på Ikea, eller likadan. Har saknat dina inlägg!

#3 - - Gabriella:

Åh, härlig inspiration! Så fina plädar.

#4 - - Lisa:

Håller med dig,riktigt snyggt och stiligt.
Kram Lisa

#5 - - Alexandra:

Har köpt en liknande stickad pläd ifrån ellos.Så snyggt med randig och såklart i svart/vitt.

#6 - - Cicci:

Plädarna ser urfina ut! Tack för tipset

#7 - - camilla:

Stort like! Har variit sugen ett tag på att klicka hem en kudde från Länna möbler!

Kram

#8 - - Lebanezza:

Läser du min blogg? Isf tycker jag att du ska klicka dig in och gilla min sida, så blir de lättare att följa den :)

http://www.facebook.com/pages/Lebanezza/103148899777281

#9 - - Purple Area:

Så snyggt, gillar den enkla stilen!!

#10 - - Anonym:

fint :)

Upp