» Murgröna



Trots att det är kallare och mer snö än det har varit på hela vintern byter jag ut de små granarna mot växter
som känns mer våriga. En murgröna i hallen. Zinkkruka från Granit och ljusstake från Stockholm Design House.
» Huset - Övriga utrymmen | |
#1 - - camilla:

Ni får galet fint i huset! LIKE!

Vad mäktig ljusstaken ser ut till skillnad mot den vi har med fyra ljus.



Ha en fin fredag!



Kram

#2 - - Camilla:

Fint! :)

#3 - - sofia:

Så ljust och fint i ert hus.Gillar oxå murgröner i alla dess former. Ha en bra helg!!

#4 - - Caroline N:

Hejsan!

Ja, en helvit trapp skulle jag vilja ha. Nu sitter en hemsk (verkligen gräslig) plastmatta, och det som är under är vi mycket osäkra på om det duger att slipa och måla. Så eventuellt behöver ju tappen "kläs" med något...

Trevlig helg!

KRAM Carro

#5 - - seperti:

Stilrent och snyggt

#6 - - Caroline N:

Hallå, och tack för svar :). Den fula plastmattan sitter kvar. Jag har dock kunnat lyfta lite på den i ett hörn där mattan sitter lös. Och både jag och gubben tyckte nog att det tyvärr inte var så mycket att hurra över... Så det blir nog till att klä in den på något vis. Ska kolla länken du tipsade om, tack! :)

KRAM Carro

#7 - - Elin:

Älskar ljusstaken, har drömt om en sån i flera år... nu ser jag definitivt att när dagen kommer blir det en med sju ljus istället för fyra.



Är på jakt efter nya bestick, men pust... finns ju miljoner att välja bland. Har du några bra förslag? :)

#8 - - Tess - ISTLA.STIL:

Att något så enkelt kan bli så fint.

#9 - - Linas inredning:

Vilken härlig bild, vackert!

#10 - - Caroline:

Åh vad det är roligt att se bilder från ert hus nu när vi har sett det live. Det är så FINT!

#11 - - Ottilia:

Design House-staken är mycket snyggare stor (din allså) än de små varianterna. Jag har tre stycken sådana (inte framme samtidigt) och visst den passar i mitt mindre fönster men den blir en helt annan stake när det är den stora! väldigt trivsamt fönster du har! :D

#12 - - sara:

åh så snyggt!

Upp