» Tove Adman - betonglampa


Efter flera års trånande har jag äntligen slagit till på en betonglampa signerad Tove Adman.
Helt underbar lampa som passar alldeles utmärkt hemma hos oss.
» Huset | |
#1 - - mariaemb.:

Jaa! Toksnygg är den ju och den kommer onekligen passa kanon i ert fina hem. Är lite dålig på att kommentera just nu men jag läser dina fina inlägg och njuter av bilderna!



Kram Maria

#2 - - Ann-Helen:

Åh så fina lampor! Kanske borde så till på ett par jag med den dagen köket får sig en liten makeover!



Ha en fin dag!

#3 - - Stämningsfullt:

Fiiin! Jag borde också slagit till för länge sen... men en dag så :)

#4 - - Alexandra:

Den som väntar på nått gott...den är så snygg.Och såklart kommer den passa i ert hem.

#5 - - camilla:

Kommer bli kanonfint! Har den själv hemma och gillar jätte mycket!

#6 - - Caroline:

Ska bli spännande att se den på plats. superfin!

#7 - - mari:

Sv =) Härligt.

#8 - - Melissa - Livet i ett Fängelse!:

Svar:

Jag tror att allt händer för en mening för mig, kanske låter fånigt :)

Inte att de är så för alla, alla har vi olika tro, min för mig är ödet och karma en stor del.Att sitta och ångra och vara bitter över saker som man inte kan göra nått åt gör ingen något gott. De finns som två regler för mig, antingen gör man något åt de som irriterar en, kan man inte göra nått åt de så lägger man inte energi på de utan går vidare :)

#9 - - Linda - Harmony Home:

Åhh, den är bara för snygg! Vill också ha:)



Ha en fin kväll!



#10 - - Isabelle:

Tack för svaret angående bordet! Nu är det bara att måla! :-D



Kram Isabelle

#11 - - Sofia - Sofias Inredning:

Åh lyckliga du! En kompis till mig har två stycken som hänger i ett hörn av vardagsrummet. De lyser så fint! :)

#12 - - Petra:

Spännande lampa;)

#13 - - Henry von fritzen:

vilka fina och stilrena bilder du har på bloggen!:D

#14 - - MESy:

its beautyful... I have just ordered two at your recommendation :)

Upp