» Flowerbomb


Senaste tillskottet i parfymsamlingen - Victor & Rolfs Flowerbomb. Doftar ljuvligt och kommer i fin flaska.
Fina förpackningar (egentligen fina saker i största allmänhet) är något som jag gillar och uppskattar, vilket sambon inte alls förstår sig på. Han är mer praktiskt lagd.
» Min vardag | |
#1 - - Anonym:

Min favoritparfym:)

#2 - - Linda - Harmony Home:

Den är en favorit hos mig, doftar underbart!



Fin kväll /Linda

#3 - - Kristina - ingen vanlig dag:

O ja, fina förpackningar är lite av ren lycka. Två flugor i en smäll om dessutom innehållet är bra. Det kan ju faktiskt vara så att man väljer den produkten med finast förpackning omman tvekar mellan två.



Fint kontor/blogghörna har du dessutom!

#4 - - jenny ~ house of jenny:

Den är min största favorit! HElt underbar får jag nog lov att säga...



Ha en underbar fredag!



#5 - - Hanna:

Den har fått flytta in hos mig också. Älskar den!

#6 - - Sara:

Söt flaska!

#7 - - Caroline:

Jag förstår vad du menar, min man är det likadant med. För min del blir det oftast form before function. Kanske inte jättebra i alla lägen, men fint blir det! :) Trevlig helg!

#8 - - ERIKA:

Den luktar underbart!!

#9 - - LENA ♥:

Den luktar gott! :) kram♥♥

#10 - - S a n n a W i d m a n:

Jättefin blogg :D

#11 - - Anna med A:

Jag har också den där :) Den är underbar

#12 - - Anonym:

kan vi göra bloggving byte?

#13 - - junibarn:

jag älskar denna, synd bara att den är så satans dyr! jättefina fotografier. :)

#14 - - Jennifer:

Jätte fina bilder! :D

#15 - - Amanda Matanovic:

Dn parfymen luktar gudomlisk! :D

#16 - - karin:

Den luktar så gott!!

#17 - - Frida:

Härliga Bilder! :)

#18 - - Cajsa Torres:

Gud vilka fina bilder !!

/ www.chawey.blogg.se

Upp