» Myrtenträd

 
När man har lyckats få två myrtenträd att överleva (och den ena växer dessutom som ogräs) sedan början av februari så har man tillräckligt med självförtroende för att köpa en till. Så nu står det ett myrtenträd i fönstret i datorrummet också, i en fin kruka som följde med på köpet.
» Huset | |
#1 - - Karin:

Åh så fint:)

#2 - - Stämningsfullt:

Fint!
Om jag köpte en så skulle den väl dö i bilen på vägen hem.... :)

#3 - - Camillasnyahem.se:

Jag är så sugen på en myrtenträd! Men jag som lyckades få en hortensia att dö på 24 timmar vet inte om jag borde få göra det. Växtplågeri kan det ju kallas.

Och nu påminns jag igen om att jag måste köpa en krok så att jag kan hänga upp min betonglampa. Hur svårt ska det vara? *lägger på minnet* :)

#4 - - sofia johansson:

Hur lyckas du?? Älskar de träden men lyckas alltid ta död på dem:( Kram Sofia

#5 - - Emma:

Åh vilken fin blogg du har! Här kommer jag definitivt kika in igen! Vilket fint hem ni har, helt i min smak:) Här kan jag nog få många tips & idéer:)

Hoppas att du har en fin dag!

Kram Emma

#6 - - Turid:

Så fint! Min ena är på väg att dö igen. En enda uttorkning, sen verkar det vara kört. Försöker nu rädda det som räddas kan:-)

#7 - - Linda - Harmony Home:

Vad kul att de trivs! Jag fick tyvärr slänga mina för att de dog, men jag är sugen på att göra ett nytt försök:)

Kram

#8 - - Gabriella:

Fint med ett myrtenträd! Och härliga bilder.

#9 - - hemma:

Dem är så fina! Jag har dock tagit död på en del och övergått till Myrsine-träd istället som är minst lika fina men enklare att sköta!

Ha en fin dag!

/Erika

#10 - - Susanne :

Åh så fint! Önskar jag kunde få växter att överleva här hemma men jag är totalt hopplös...

#11 - - Marianne @NordicBliss:

WOW! Vilken bedrift. Jag är imponerad. Klarar knappt att hålla pelargonerna vid liv :)

Upp