» En trappa upp



Några små glimtar från övervåningen. Sovrum och platsen där jag bloggar.
Ungefär det som är fint och färdigt. I klädkammaren måste vi lägga lite nytt golv där det var en platsbyggd barnsäng när vi flyttade in. I datarummet ska det byggas en platsbyggd gästsäng/soffa. Vi ska bara ta oss
tid och råd. Mycket annat som prioriteras före just nu. Trädgård och uteplats, fler Jonte-krukor och sånt.
Och just det ja. Jag lämnade in bilen idag också. Sånt där tråkigt som man måste prioritera.
» Huset | |
#1 - - Camillasnyahem.se:

Känner väl igen det där med prioriteringar. :) Vår AC är trasig och det är en dyr prioritering men som tyvärr måste göras... Kan tänka mig många andra saker att göra med de pengarna!



Vilka underbara bilder, verkligen fint!

#2 - - THE SUPER ORDINARY:

Härliga Bilder från underbart ljusa och fina rum!



Jo, det där med prioriteringar, känner man igen ibland.. Surt är det!



Fortsatt fin start på midsommarveckan iaf!



Kram!



#3 - - Therese:

Sååå hilma fint!

/ Therese

#4 - - seperti:

Tjusigt!!

#5 - - Lisa:

Svart och vitt är inte riktigt min grej men jag äääälskar hur ljust det är! =)

#6 - - sofia johansson:

Du verkar ha det så fint, så projekten kommer bli kanon vad du än tar dej för<3

#7 - - Eleonore- Kokboksutmaningen:

Så fint ni har det hemma, din bloggplats ser ju otroligt härlig och peppande ut med bilderna och orden på väggen!

#8 - - Maja:

Vilken underbar vägg!

#9 - - KNORKAN:

Å vad ljust och fint!

Upp