» Vad tycker du?



Det är glest mellan inläggen just nu, men jag försöker att satsa mer på kvalitet än kvantitet.
Framför allt på bilderna, jag vill att de ska vara fina att titta på och inspirera er.


Inspirationen tryter, så därför passar jag på att frågar er;

1. Vad gillar ni mest med min blogg?
2. Vad skulle ni vilja se mer av?
» Huset - Sovrum | |
#1 - - Linda - Harmony Home:

Jag gillar att följa er resa med renoveringen av huset. Och din mix av nytt och gammalt:)

Tycker det är bra som det är:)



Ha en fin helg /Kram

#2 - - Jenny - Hugos mamma:

Allt är bra som det är men jag vill gärna ser mer utav det, man kan ju inte sluta titta på dina bilder... MER MER MER!;D

#3 - - Therese Nilsson:

Jag tycker bloggen är fantaskisk och önskar bara mer bilder och ofta!!

#4 - - Hanna:

Har precis hittat din blogg,via fabriken, och tycker att den är fantastisk!!! Älskar din stil :)

Håller fortfarande på att gå igenom arkivet... Jag tycker du ska fortsätta som du gör med mycket bilder från ditt hem och trädgård, gärna många helhetsbilder :)Dina bilder är jättefina!

#5 - - Madeleine:

Jag tycker du har en jättebra blogg, det är roligt att läsa och se bilder av era projekt, både ute & inne!

#6 - - Lina:

Jag skulle gärna vilja se fler bilder i varje inlägg! Och det jag gillar med din blogg lite extra mycket är just hemmafixar-projekt och renoveringar.



Och eftersom jag är ganska nytillkommen läsare så ser jag fram emot många fina inlägg och underbar inspiration framöver.



Må gott!

#7 - - Sofia:

Jag håller med de övriga kommentarerna. Du har jättefina bilder, gillar verkligen din stil både på typen av bilder och på motiven, alltså ditt hem! Visa gärna andra delar av hemmet, kanske före/efter bilder. Säg gärna också vart dina möbler och prylar kommer ifrån så att man kan spana i dem själv. Tack så mycket för en fin blogg!

#8 - - ellen:

älskar att se bilder från erat hus och hur fint du inreder, så jag ser mer än gärna mer av det! :)

#9 - - Caroline:

Vore jätteskoj att se mer av huset, lite fler bilder som inte är närbilder. Ta mig inte fel, alla närbilder är jättefina! men det vore skoj att "see the bigger picture" så att säga :) keep up the good work!

#10 - - Linn:

Jag hittade hit för första gången i dag, men fastnade direkt för de fina bilder, speciellt inredningsbilderna. De är stilrena och inspirerande!



Du har ett inlägg om hållbarhet, jag läser gärna mer om hur man kan hålla stilfanan högt men inte tära så fruktansvärt på jordens resurser. Det går jag nämligen själv och funderar på :-)



Nu har jag bara scrollat igenom första sidan än så länge, men lite variation mellan inredning, mat, mode etc. är aldrig fel.



#11 - - Sophie / Blogg.se:

Hej Sofia, jag som plöjer tusentals bloggar varje vecka kan bara ge dig solklart med beröm godkänt, din blogg är otroligt inspirerande och ambitiös. Det är inte många inredningsbloggar som orkar och klarar att visa så mycket eget material som du, de flesta inget eget alls. Men jag förstör att när man lagt ribban så högt är det ibland kämpigt att orka hoppa så högt varje gg. Sänk den lite om du vill, blanda med lite Instagram snaps kanske.

Glad midsommar och beröm!

Upp