» Gråskala

Matta och vaser - Nord Design. Förvaringslådor - Bolina.
Vacker gråskala och vackra produkter. Skulle kunna tänka mig alltihop.
 
En liten fråga till er som har Instagram - varje gång jag tar en bild stänger Instagram ner, det är väldigt frustrerande och jag vet inte vad jag ska göra. Har ni varit med om det? Vad ska man göra?
» Inredning & design | |
#1 - - Paulina:

Har du uppdaterat instagram? (Om du har iPhone?!). De brukar bli bra om man uppdaterar.

#2 - - Purple Area:

Åh, det är bara så snyggt med grått! De där små vaserna har jag suktat efter länge.

/Susann

#3 - - Camillasnyahem:

Har du iPhone? Om program stänger ner kan man ha för mycket på telefonen, alltså den orkar inte riktigt. Testa att radera appar du inte använder och uppdatera (som någon nämnde här ovan).

#4 - - Lina-Nordbanegatan:

Jag har börjat ta bild med vanliga kameran, sen infogar jag den i instagram när jag är inne i det programmet. Men jag vet.... väldigt väldigt frustrerande och jag blev till och med arg. haha.. ja på en app! löjligt :)

#5 - - Jenny - Hugos mamma:

Sååå snyggt!

#6 - - Emelie:

Snyggt!!

#7 - - Emelie:

Prova att ominstallera appen btw, vad kör du för op.system? ios, android? jag har i.os4 och har inga problem =) tar oftast bild med vanliga kameran och sen lägger in i IG, men fungerar att fotografera direkt i app också.

#8 - - Emelie:

Prova att ominstallera appen btw, vad kör du för op.system? ios, android? jag har i.os4 och har inga problem =) tar oftast bild med vanliga kameran och sen lägger in i IG, men fungerar att fotografera direkt i app också.

#9 - - Hanna - whiterainbow :

Provat uppdatera? Jag tar sällan kortet i instagram jag tar över det sen från albumet, kanske det funkar så?:)

#10 - - Gabriella:

Så fin matta!

#11 - - sofia johansson:

Har en utlottning på ett par virkade vantar i gråskalan inne hos mig just nu...va gärna med och tävla. Kram Sofia

Upp