» Inramat

 
Fick en rejäl dos av inredning och design igår. Efter att ha hälsat på kusin med familj i Stockholm så
passade vi på att gå i några väl valda butiker, så som Granit, Room, Bruka Design och Illums bolighus.
Det finns så himla mycket fint. Jag gillar kontrasten gammalt hus (eller lägenhet) och modern design.
 
Jag köpte en ram till fotografiet som jag har förstorat (ni som följer mig på Instagram har fått en
liten sneak peek redan). Vad det föreställer? Favoritkatten som bor hemma hos mina föräldrar.    
» Huset, » Min vardag | |
#1 - - Mamma Anne:

Våran fin-Wilma:)

#2 - - Emma ❥ Olivias mamma:

Ja, det är fint med kakelugn. Fast jag känner att det kanske är lite opraktiskt i en barnfamilj. Såklart fungerar det, men det fungerar ännu bättre utan. O vi skulle nog inte använda den. :}

#3 - - Sara:

taack så mycket!!! :)

#4 - - Caroline:

Vilket superfint fotografi. Och tack för att ni kom igår! Jätteroligt, verkligen!

#5 - - Annelie/ Svart, vitt & rött:

Så coolt det blev!! Kul med eget inramat fotografi! Ha det gott!

#6 - - Annelie/ Svart, vitt & rött:

Glömde svaret till dig: Just den målningen och ett par andra är på väg till tryckeriet så de kommer man att kunna köpa :-) Jag lägger ut på bloggen när det är dags för försäljning... Kul att du gillar den!!

#7 - - veronica:

sv: Tack så mycket :) ja nu blir det hus. Ska bli så spännande :)

#8 - - Emma ❥ Olivias mamma:

Jo, det kan man ju visserligen ha. :} Men vi kommer inte att bo överdrivet stort så att 'slösa' ett hörn till en öppen spis vi aldrig kommer att använda känns onödigt. :} Haha!
Kram på dig & ha en fin tisdag.

#9 - - Tess:

Grymt snyggt! :) Kram

#10 - - Linda - Design Concept:

Vad fin tavlan blev! Häftigt & annorlunda motiv:)

Kul att inredningsspana i storstaden! /Kram

#11 - - camilla:

Riktigt kul och härlig tavla!

#12 - - Jessica - Svart på vitt:

Vilken underbar tavla!
Ja du, de där butikerna kan man gå länge och dregla i... :)
Kram

Upp