» Hyacinter, mossa och murgröna

 
Jag försökte mig på att göra lite mysigt här hemma med hyacinter, mossa och några kvistar murgröna.
Ställde den på vardagsrumsbordet och nästa dag hade vi jord och mossa i precis hela vardagsrummet.
I soffan, över hela golvet, under filtarna - ja, överallt! Så nu står den i skåpet i köket istället.
Där vi kan se den, men katterna inte kan röra den. Min lilla mysrine står i skåpet av samma anledning..
» Huset - Matplats, » Min vardag | |
#1 - - Maria:

Strödde över lite malen kryddnejlika över planteringen för att testa om katten skulle låta bli. Det gjorde hon och samtidigt luktar det lite jul.
Kram Maria

#2 - - Tina:

Haha!! Inte lätt! :) Blev ju fin i skåpet också! :)

#3 - - Jenny - Hemtrender:

Så fint du gjort och alltid lika fina foton du tar!
Kramkram:)

#4 - - Jennica:

Våra katter är likadana! Har inte en enda riktig blomma hemma eftersom vi inte har nån hylla eller nåt som de inte kommer upp på. Det är ju så många växter som är giftiga för de, bla murgröna och hyacint. Hoppas de inte fick i sig något iaf :)

Älskar verkligen ert hem, hur snyggt som helst! Hittade till dig på styleroom där jag tror jag kommenterade de flesta av albumen :)

Upp