» Ett hörn i köket

 
Ett hörn i köket. Jag älskar att sitta på köksbänken, gärna i det här hörnet, när man umgås i köket.
Lagar vi mat sitter jag helst bredvid spisen. Sitter ni också på köksbänken, eller är det bara jag?
 
Jag vet inte om jag har visat lampan som hänger i köksfönstret här på bloggen?
Den finns att köpa i min webshop och passar perfekt som mysbelysning när det är mörkt ute.
» Huset - Kök, » White Style | |
#1 - - Line:

En helt perfekt kjøkkenkrok:))!!

#2 - - Malin ~ Inredning och annat:

Åh så fint!! :)

#3 - - Emelie:

Vackert!!

#4 - - Linda - Design Concept:

Så fint ni har det i köket!

Hoppas allt är bra med dig?!:)
Kram /Linda

#5 - - Lovisa Wallin:

Jag älskar också att sitta på köksbänken, det är urgött! Jag gillar verkligen trycket i hörnet, är det en tavla eller tryckt på tapeten? snyggt iallafall!

#6 - - Jessica:

Jättefint kökshörn! Älskar lampan...
Kram kram

#7 - - Fanny:

Åh herre så fint!!

http://fannyhenricson.wordpress.com

#8 - - Fint o Fult:

Vilket fint kök!!! Själv så har vi snart rivit färdigt i vårat och det börjar bli dags att måla :)
Det gamla trägolvet som kom fran under alla lager av linoleummattor var hyfsat fint men det var lite lappat på ett ställe så jag tror det blir målat det med. Men det är så fint med trägolv även om det är målade tycker jag!
Kram Monica

Upp