» Söndagsbild

 
Jag tror att det har att göra med min längtan efter våren, den där längtan efter grönska, som gör att jag
hela tiden kommer hem med fler gröna växter. Eller som igår, jag jobbade så jag skickade sambon för
att köpa några blommor. 
 
På tal om både vår och längtan, nedräkningen till Rum & Trädgårdsmässan har börjat. Ska ni dit?
 
Fler Söndagsbilder hittar du på Fabriken!
» Huset, » Min vardag | |
#1 - - I min smak:

Hej Sofia och tack för din kommentar! Den fick mig att upptäcka din blogg som är jättefin! Så snyggt du har hemma fastän du är så ung! Hälsningar
Susanne

#2 - - inredare karin cejie:

Vilket snyggt arrangemang!
Har liknande grejor och blir sugen på att göra en liknande kombination. Tack för inspirationen!

#3 - - Anonym:

Hej! vilken fin blogg du har =) blev super förtjust i den stora lycktan du har i ett tidigare inlägg, var har du hittat den? vad är märket? Ha det bra! H.Linda

#4 - - Ida Nilsson:

Fint tycker jag! :)

#5 - - Gabriella:

Härligt det ser ut! Fint med lite grönt=)

#6 - - Sara:

Vilka söta ljuslyktor!

Upp