» Tävling!

Vi startar 2013 med en tävling här på bloggen!
Det är mitt nystartade företag White Style som står för vinsten - en superfin lykta från danska Bloomingville.
Reglerna är enkla - för en lott svarar du bara på frågorna och för två lotter skriver du även om tävlingen på din blogg och länkar till detta inlägg samt till White Style. Kom ihåg att skriva din mailadress så jag kan kontakta dig vid eventuell vinst. Lycka till!
 
Tävlingen pågår t o m. kl. 12 söndagen den 13/1 2013.
Tävlingen äravslutad! Vinnaren är Anna, grattis!
| |
#1 - - Isabelle:

1. Det viktigaste när jag handlar är ett seriöst betalningssystem när jag handlar på internet. Pengar och betalning är viktigt och avgör om jag handlar via internet eller inte.

2. Något jag skulle vilja se mer av är kuddar och textilier.

Nu håller jag tummar och tår! Kram

#2 - - Pysseliten:

1 För mig är det viktigt att man har fri returrätt
Och att det går snabbt och enklet att betala via nätet .
2 Jag sakna kanske lite maera förvaring som typ trälådor ,korgar .

Kul och fin tävling :) Jag låna bilder och länka hoppas det gick bra och skrev om dom fina vasarna och lampan var så fin !!Så nu håller jag med tummarna för den skulle passa på mitt bord i köket :)

#3 - - Martina:

1. Det är viktigt med en bra beskrivning av produkterna eftersom man inte kan ta på dem. Skötselråd och liknande är ett plus. Varorna ska vara fint paketerade och servicen god.

2. Jag saknade kuddar och textilier. Jag vill även se mer keramik. Jag gillar märket Rif Design.

Tävligen och White Style är länkade på min blogg.
God fortsättning och trevlig helg!

#4 - - Johanna:

Underbar liten shopp du startat. Det som finns är väldigt vackra saker, men jag skulle ändå önska lite mera belysning, kuddar, askar, och lite vackra plädar skulle pigga upp:)
I övrigt är det viktigast för mig att det är en seriös och säker betalning, det ska finnas telefonnummer, så man kan nå butiken/webbshoppen om det blir något strul.
Kram Johanna

#5 - - Anna:

Det viktigaste är nog hur bra varorna är paketerade. Det finns vissa som inte alls bryr sig och det är väldigt lätt att grejorna far illa. En annan viktig grej är såklart en säker betalning. Man vill vara säker på att det går rätt till.

Eftersom jag är tokig i förvaring så vill jag gärna se mer av sådant!

Mitt blogginlägg om tävlingen: http://annaanilsson.blogspot.se/2013/01/tavlar-om-en-ljuslykta-fran.html

Nu håller jag tummarna! :)

#6 - - Jeanette:

Åh vilken fin lykta. Självklart vill jag vinna en sån:)

1. Att det finns fler betalningsalternativ att välja på...som tex faktura. Fri retur och en bra kundtjänst är viktigt också.

2. Textiler som prydnadskuddar och mer förvaring vore fint:)

Kommer tipsa om tävlingen i bloggen, så inlägget finns strax att se:)

#7 - - Johanna:

Klart jag vill tävla! Läser ofta din blogg men lämnar sällan/aldrig kommentarer. Har din blogg på min favvoritlista på min blogg, som är en privat blogg för mig och särskilt inbjudna. Temat är såklart inredning.
Nog om det. 1. Låga kostnader för frakt och fri retur. 2. Jag är på jakt efter vita, 20-30cm höga ljusstakar och ett fint fat i keramik till bra pris att ha på rumsbordet.

Bloggar och länkar på min blogg.... Hoppas på vinst!
Tack för fina bilder och inspiration...

#8 - - malin F:

Det viktigaste när jag handlar på nätet är att det är billigare än i affären.
2. fina större detaljer att ha i fönstren.

#9 - - Annelie Eriksson:

Hej. För mig är det viktigt med trygg betalning och gärna flera olika alternativ.
Eftersom vi går mot ljusare tider börjar jag redan längta efter detaljer till altanen såsom kuddar, filtar och krukor.
Annelie

#10 - - Jeanette:

Här är länken till inlägget:)
http://www.jia84.se/allmant/tavlar-inne-hos-landinskan/#respond

#11 - - Nettan:

Hej,

1. För mig är det viktigt att leveranstiderna inte är för långa samt att artiklarna har info om tex mått och storlekar.
2. Olika typer av förvaring, boxar, lådor burkar.

Hälsningar Nettan :)

Upp