» Ännu mer sovrum

 
Alla tre prints är på plats (jag kraschade glaset på ena ramen när vi skulle få upp dem, men som tur
var har sambon passerat Ikea ungefär fyra gånger efter det..så det gick fort att få en ny!) över sängen.
Sängborden är också på plats. Det är två pallar med gångjärn i mitten av pallen, så man kan öppna ena
delen - perfekt när man vill gömma bort en massa tråkiga saker. 
 
 
Både papperspåsen (som agerar tvättkorg just nu) och krukan finns i webshoppen. Väldigt fina båda två.
 
 
Det är som ett helt nytt rum nu, gillar det verkligen. Här kan du se fler bilder från sovrummet.
 
 
» Huset - Sovrum | |
#1 - - Karin - karikulla:

Hoppsan - superdupermega snyggt!!! Kollade på dina inspirationsbilder också och du har verkligen lyckats med känslan -bra jobbat!

Är lite nyfiken på sängbenen, behöver nya här hemma också.

Tack för fina bilder!

#2 - - Iris // Inredningskaos:

Så väldigt ljust och vackert! Otroligt inspirerande sovrum, kommer nog ha detta i åtanke när mitt nya sovrum renoveras :)

kram /iris

#3 - - Catrin:

Hej!

Så snyggt!

Var kommer dessa fina sängbord ifrån? Letat men kan ej hitta!

Stort tack!

Mvh
Catrin

Svar: Hej Catrin!
Sängborden, som egentligen är pallar med lite förvaring (det går att lyfta ena sidan av sittdelen) kommer från Bloomingville. Jag skulle kunna ta hem om du är intresserad, jag har en order som ligger i augusti. Maila mig på [email protected] om du vill veta mer!

/Sofia
Landinskan

#4 - - Emma - Mamma till Olivia ♥:

Åh, alltså DRÖMMEN! Så himla fint! Älskar allt det vita.

#5 - - JUNITJEJ:

Åh, vad fint!

#6 - - Jenny - Hugos mamma:

Sååå snyggt!!!

#7 - - Tatiana:

So pretty! Love it. Can I repost them at HOMESiCK? :-)

#8 - - Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡:

ÅH! Jag älskar det fina trägolvet!

#9 - - Amanda Ekman :

Hej:)
Undrar vart lampan i taket kommer ifrån?
Har försökt att hitta de överallt men hittar inte att du skrivit de någonstans? Väldigt tacksam för svar.

/Amanda

Upp