» Söndag

 
Jag tror minsann att det här kan vara den mest fotade vinkeln i hela huset. 
 
Söndag och storstädning. Jag som hade planerat att det skulle vara varmt och soligt så att jag
kunde ligga ute hela dagen och bli lite brun. Bara att hoppas att det blir fint lagom till semestern. 
Jag räknar arbetsdagarna (fem kvar..), hoppas på att få en leverans med papperspåsar i veckan
och har lagt en order från Bloomingville. Lite kommer omgående, resten i augusti någon gång.
Jag lägger såklart ut bilder och info när produkterna finns i webshoppen.
 
Ha en fin söndag!
» Huset - Vardagsrum, » Min vardag, » White Style | |
#1 - - Jessica:

Det är en väldigt snygg vinkel! ;) Jag gillar allt jag ser på bilden!
Ska faktiskt kolla Society6 NU... :)
Kram

#2 - - Annelie/ Svart, vitt & rött:

Snyggt!! Snart semester för din del också... kan ju inte bli bättre!

Upp