» Matplats

 
Bord Bjursta från IKEA, blocket-fyndad kökssoffa, 2 tolix stolar och en gammal trästol från mamma. 
 
 
En liten fortsättning på förra inlägget där ni fick se brickan som står på köksbordet. Här kommer helheten.
Till vänster om bordet har vi en dörr som leder rakt ut på altanen, perfekt i grill- och sommartider.  
 
Jag jobbar bakom kulisserna i webshoppen idag. Letar nya, spännande leverantörer bland annat. 
Hoppas ni har en fin söndag!
» Huset - Matplats, » Min vardag | inredning | |
#1 - - Annelie/ Svart, vitt & rött:

Sååå ljust, fräscht och fint! Gillas! Snygga detaljer! Ha en riktigt go kväll!

#2 - - Isabelle:

SÅ himla fint!! Älskar allt de vita! :-)

Kram!

#3 - - Jessica - Svart på vitt:

Verkligen fint! Och så vackert med hornet på bordet... gillar´t!
Kram Jessica

#4 - - Madelaine:

Vilka härliga bilder, din blogg ska jag genast gå igenom :)

#5 - - Jenny - Hugos mamma:

Sååå fint!:)

#6 - - Maria:

Så ljust och fint! Själv är jag ruskigt trött på mitt gamla ekbord som jag inte får göra något med. Ska genast kolla in Bjursta på Ikea.
Kram Maria

#7 - - Susanne:

Vilken jättefin lampa!VArifrån kommer den?

#8 - - Blogg by Maliin Stoor:

Vackert!
Ser riktigt fint ut - fina bilder också!!!

Ha det gott!!

Hoppas du hittar fina nya saker - jag är själv sugen på webbshop... det ligger och gror lite i min hjärna och mitt hjärta...

//Maliin

#9 - - Madelaine:

Att hitta nya leverantörer är inte det lättaste, vi är oxå på jakt efter nya...man söker ju det där lilla extra :) Fint med allt det vita...skönt för ögonen ;)

#10 - - Amanda:

Älskar stilen,så himla fin!

#11 - - Jennifer - Love and Respect:

Så fint =) men du, vad är det för skillnad på Myrsine och Myrten? De ser ju likadana ut.

#12 - - Jennifer - Love and Respect:

Hej igen :D såg just att myrsin är som myrtens kaxiga lillasyster. Robustare och mera hårdför än storasyster, inte alls så känslig för uttorkning. Låter osm att myrsin är något för mig, lyckas aldrig hålla liv i Myrten :D

#13 - - Living by Miriam:

Skit snygg matplats!!!! :)

Upp