» 3 favoriter, V.4

Ny kategori här på bloggen - 3 favoriter!
Min ambition är att det ska publiceras ett nytt inlägg varje vecka, i samband med helgen. Kanske inte alltid samma dag och samma tidpunkt, men med ett inehåll av saker, stylingar och liknande som jag har lagt märke till (och gillat!) under den gångna veckan. 
 
 
1. Stadshem visar ett harmoniskt badrum som inspirerar. Jag har skrivit det förut och kommer förmodligen att göra det igen - en växt tillför så mycket till inredningen! Älskar denna på bilden, men är det någon som vet vad det är för något? Jag vill ha en!
 
 
2. Ni som har instagram har förmodligen sett den. lampan Torch från Globen Lighting.
Lampladan har en tävling och jag har sett bilden delas fler gånger än jag kan räkna till på fingrarna.
Hur som helst, den är underbar! Tror minsann att jag ska beställa en till fönsterbrädan i hallen.
Har nog bestämt mig för en rund lampa i klarglas, men diamantlampan är en annan stark kandidat.
 
 
3. Jag har spanat på OOhh-krukorna ganska länge, aldrig slagit till dock. Gillar dessa med botten i silver,
känns nästan lite exklusivt. Vackert så det förslår. Kommer förmodligen in i webshoppen framöver!
 
Trevlig helg!
» 3 favoriter | |
#1 - - Hanna :

Vilka fina favoriter! Jag har en diamond lights i min hall, den ger ett fantastiskt fint sken!

Upp