» På vår uteplats

 
I år satsar jag mer på lummigt grönt än blommigt. Eller ja, egentligen är det precis vad jag alltid vill ha.
Krukorna grupperar jag snarare än sprider ut och jag fräschar till dem med svart krukfärg (tips!) minst en gång per säsong, dessa är nyfixade. Jag gillar kombinationen grånat trä, vitt, svart och grönt.
 
 
» Min vardag | |
#1 - - Hanna Karlsson:

Vad fint!

#2 - - Veronica:

SÅ fint :)

#3 - - Emma Grann Fotografi:

Fint!

#4 - - Louise:

Så fint!

#5 - - Joe:

Fint! :)

#6 - - JuliaJ:

Synd att man ser så lite av uteplatsen, hehe.

#7 - - Marie Bergman - Om livet på Cypern:

Fint =)

#8 - - Johanna Lervik:

Så fint!

#9 - - lillemor:

Så fint

#10 - - milina.blogg.se:

fint! :)

#11 - - Alina:

Fint! :)

#12 - - Sofia:

väldigt fint!

#13 - - Jessica:

Fint! =)

#14 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

nice

#15 - - fotografvesna.se:

så fint

#16 - - Sofia:

Ååh, så fint :-)

#17 - - Lena:

Åh så fint!

#18 - - Catrine:

va fint:)

#19 - - Ida:

Vad fint!

#20 - - Emma:

Åh fint!

#21 - - Nora:

Väldigt fint!

#22 - - maria at inredningsvis:

FASEN vilka HÄRLIGA sommarbilder :) blir alltid glad härinne.


Ny post ute...en underbar våning i GBG signerat sekelskifte :)

Jag passar även på att önska dig en ljuvlig midsommar med mycket sol :)


LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Upp