» Vårkänslor

 
 
 
 
 
 
 
För ungefär två veckor sedan släpade jag upp förra årets fikonträd från vinterförvaringen i källaren. Då var det några små ljust, ljust gröna blad och nu ser den ut såhär. Känns lovande. Väntar dock ett tag med att vänja den vid utelivet.
 
 
Utelivet. Jag längtar. Den här väntan på att knopparna ska slå ut är nästan värre än den känslan man hade kvällen innan julafton som barn. Det kan inte gå fort nog. Tjuvstartade trädgårdslivet förra helgen, solen värmde gott och ena katten gjorde mig sällskap. Köpte med mig jord och penséer igår som jag tänkte plantera idag. 
 
Älskar den här årstiden som är på gång, att se grönskan ta fart. Ljuset. Värmen. Trädgårdsliv.
 
 
» Huset - Vardagsrum, » Min vardag | |
#1 - - Anonym:

Så himla härligt med alla dessa vårkänslor, nu har vi allt det bästa framför oss!

trettiosjukvm.com

#2 - - Linda - Design Concept:

Visst är det en härlig årstid vi har framför oss. Håller tummarna för att den bjuder på mycket sol och vackert väder:)

Upp