» En liten rundvandring

 
Idag tänkte jag bjuda på en liten rundvandring i den sociala delen av huset. 
Härifrån (bilden ovan) ser man både kök, matplats och vardagsrum.
Det är väldigt öppet och man kan gå runt alltihopa, förstår ni vad jag menar?  
Bakom mig har vi en dörr som leder ut till altanen.
 
 
Går man lite längre fram ser man ut till hallen, källardörren och trappen upp till övervåningen. 
 
 
 
Vardagsrummet har ändrat skepnad några gånger sen vi flyttade hit, är ni nyfikna på att se hur det har sett ut - titta HÄR!
 
 
 
Favorithörnet efter en lång dag. Jag är väldigt nöjd med dessa tre tavlor.
En är köpt på loppis, en annan har jag fått av en släkting och den tredje är köpt på Society6. Fint att blanda så. 
I soffan linnekuddar från H&M och Åhlens.
 
 
 
Vy från soffan. Här ser ni nästan vad jag menade med att man kan gå runt alltihopa, sväng höger efter spegeln så är du i köket!
 
 
 
 
 
#1 - - Jossan:

Så himla fint!! :)

Upp