» Nya vyer i huset

 
 
En fördel med att inreda i samma stil i hela hemmet är att rummen binds samman och skapar en helhet
när man tittar från ett rum till ett annat. Det skapar harmoni (i alla fall i mitt sinne) och en känsla av lugn.
Jag älskar när man får till inredningen "mellan två rum", det gör att hemmet känns mer komplett på något sätt. 
 
Vi inledde vår semester redan före midsommar och spenderade första veckan i Norrland hos sambons familj.
Med oss ner fick vi det fina skåpet som står i sovrummet, passar perfekt där. Nu ska det bara inredas ovanpå.
 
 
 
 
 
Det är mycket möbler i sovrummet nu, men eftersom att allt är vitt så känns det varken övermöblerat eller trångt. 
Gillar det svarta bordet i hallen som bryter av oavsett vilket rum man tittar mot. Lite svärta behövs till det vita. 
 
 
 
 
 
Skåpet framifrån. Enkelt och fint, min melodi rakt igenom. Jag gissar att inredningen ovanpå kommer att 
ändras många gånger. Just nu är jag är inne i en fas där jag bara vill flytta runt saker och fixa här hemma.
Kan bero på att jag är ledig, har energi kvar (som går till jobbet i vanliga fall) och ser hemmet mer än vanligt.  
 
Nu ska jag försöka få till vyn mellan vardagsrum och kök som jag vill ha det. Det saknas något.
 
 
 
Upp