» Sovrum

 
 
Det har varit tyst här på bloggen ett tag. Något enstaka inlägg då och då. Jag vet inte varför, men varje gång
jag sätter mig och ska skriva ett inlägg är det som att orden fastnar. Jag får inte ut något. Fingrarna som
skulle kunna flyga fram över tangentbordet gör inte det. De fastnar i luften ovanför. 
 
Jag gillar vyn ovan, i sovrummet. Fikonträdet har fått flytta in där också efter en sommar utomhus. 
 
 
Sist vi var på Zetas köpte jag en fin liten korg som jag är så nöjd med. Just nu agerar den kruka (med fat och innerkruka i såklart).
 
Senare idag ska vi fira mamma som fyller år och innan dess hade jag tänkt att vi skulle hinna med lite här hemma. 
Ta ner de sista två små fönstren kanske. Efter dem har vi bara tre fönsterkarmar kvar att göra, sen är fönsterrenoveringen äntligen klar! Det har varit så dåligt väder här i början av hösten så vi valde att vänta med det sista (fönsterkarmarna) till våren.
 
 
 
 
 
» Inspiration | |
Upp