» Ett minikök i det stora köket

 
 
 
 
Även om Melvin egentligen är lite för liten för ett leksakskök slog jag till när det såldes för halva priset.
Och faktum är att han har lekt jättemycket där sen dess, han plockar ur diskhon och står gärna mot köket och leker. 
Jag målade sidorna, som var trärena innan för att jag ville ha ett enhetligt kök som smälte in med den
övriga inredningen för att undvika ett rörigt intryck. Är riktigt nöjd, med både köket och placeringen.
Jag fick flytta det stora skåpet lite åt vänster för att det skulle få plats, så det fick sig en omgång både invändigt och ovanpå. 
 
 
 
 
Hittade en liten korg i gömmorna som blir perfekt som fruktkorg i det lilla köket. Har beställt lite virkad frukt från Etsy.
 
 
 
 
Blev lite ändringar ovanpå skåpet också! Det mesta loppisfynd.Den vita vasen är köpt av Gnesta-keramikern
Sonia Feltenius och ljusstaken bakom är en favorit från webshoppen som jag nog aldrig kommer att tröttna på. 
 
 
 
» Huset - Kök, » Huset - Matplats, » Huset - barnrum | |
Upp