» Unnat mig lite grönt

 
 
 
Idag jobbade jag min sista dag. Nu är jag föräldraledig (fast det känns mer som att jag ska ha semester en
vecka eller två..) och väntar på att bebisen ska komma. Det firade vi med halvdag, lunch på stan och lite grönt.
Jag vet inte vad blomman heter, men gillar den massor (så jag köpte två!). Söt och spretig, perfekt på kökshyllan.
 
 
 
 
Den lilla hamnade i fönstret i trappen till slut (här i köket den också). 
 
 
 
 
Lyxade till det med en bukett också. Nu när jag kommer vara hemma och kunna njuta av den så länge som möjligt. 
Kanske kommer det att hända mer både här på bloggen och på instagram framöver, när jag är hemma under de
ljusa timmarna och har tid att fota lite mer. Njöt verkligen idag när vi kom hem tidigt och det gick att fota. Lycka! 
 
 
» Huset, » Huset - Kök | |
Upp