» En tur till Vagnhärad och lite shopping

 
 
 
 
Den här lilla killen. Varje dag när vi vaknar och han ler mot mig undrar jag om det går att älska någon mer. 
Filten han ligger på är ny. Köpte den när jag och mamma åkte på en liten tur till Vagnhärad i lördags, på Mys vackra ting
Har ni vägarna förbi så rekommenderar jag ett besök! Vi kollade några loppisar på vägen men utan att fynda något. 
 
 
 
 
Använder filten ute på altan och inne på golvet, så nöjd med den. Och så är den fin att ha framme när den inte används.
 
Här om dagen köpte jag ett skåp till Melvins blivande rum. Kommer i augusti. Har bestämt mig för att riva ner den
platsbyggda hyllan vi har haft där. Insåg att det kommer bli svårt att inreda utan att det blir rörigt med den i ett barnrum. 
 
 
 
» Min vardag | |
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Vilken sötnos! Och det var verkligen en jättefin filt :)

Upp