» Loppis

 
 
 
 
Idag har vi varit i Katrineholm, jag och Melvin, mamma, syster och systerdöttrarna Elli och Ester.
De har en av de bästa loppisarna jag vet där, Möbelmagasinet. Det finns hur mycket som helst där. 
Nästan omöjligt att komma tomhänt därifrån faktiskt. Idag fick jag med mig en korg, en plåtburk och ett fint fat.
  
 
 
 
 
Burken och korgen hamnade ovanför kyl och frys. Fick klättra på stolen för att nå.
 
 
 
 
När vi kom hem sprang jag en runda i trädgården och plockade in lite blommor, bland annat kornvallmo
Nästa år ska jag ge dem mer plats för jag tycker så mycket om dem. Det andra jag har planterat har väl blivit lite sisådär. 
Kanske för att jag inte hade tiden att prioritera plantering och skötsel av fröerna i år, eller för att jag
slarvade och tänkte att jag kunde sprida ut dem tätt och många fröer i en låda och få en liten blomsteräng.
Det ser inte ut som den blomsterängen jag såg framför mig om vi säger så. 
 
 
 
 
» Min vardag | |
#1 - - JUNITJEJ:

Så kul med loppis!

Upp