» 20% rabatt i webshoppen

Inlägget är reklam för min webshop.
 
 
Äntligen börjar det närma sig bebisens ankomst - så jag har lagt in 20% rabatt på allt i webshoppen (även rea-varor!) för att fira!
Däremot så kan leveranserna kring detta bli lite fördröjda, men jag skickar allt så fort jag kan!
 
 
Nedan är några av mina favoriter i webshoppen just nu!
 
 
 
Finns annat fint i samma serie, kan varmt rekommendera ugnsformen som är lite högre och passar perfekt till lasagne och gratänger.
 
 
 
Papperspåsar 129-499:- i olika storlekar, väldigt användbara! Jag använder mina som förvaring, tvättkorg och ytterkruka bland annat.
 
 
 
Vasen är perfekt till enstaka blommor eller gröna kvistar och den runda boxen passar till förvaring av småsaker som nagellack och smycken! Att den dessutom är så fin gör den lättplacerad. Vardagsrumsbordet, på ett hyllplan eller kanske på nattduksbordet.
 
 
 
 
» White Style | |
#1 - - Hanna:

Vilka snygga saker du har i din webshop.

Svar: Vad roligt att du gillar sakerna, det gör jag också! :)
Landinskan

Upp