» Graviditet, småprojekt & ett traderatips

 
 
 
 
Vi är inne på slutspurten av graviditeten, 18 dagar kvar enligt appen. Jag tror dock att det blir några dagar tidigare för så har det
varit för både mamma, mormor och syster. Jobbigt om vi går över tiden bara för jag är så inställd på att bebisen ska komma tidigare.
Det börjar kännas väldigt verkligt nu, och lite läskigt att tänka på förlossningen. 
 
 
 
 
Jag mår fortfarande bra (men gör inte så mycket ansträngande och sover gärna en stund på dagen efter
nätter med dålig sömn..) och försöker sysselsätta mig med lite småprojekt här hemma. Piffat med nya
kuddar i kökssoffan och flyttat runt och hängt upp en ny tavla vid matplatsen. Just nu håller jag på att måla
hyllplan som ska upp i vardagsrummet. Köpte omålade hyllor för att få precis den längden jag ville ha.
 
 
 
 
Bättre bild på kuddarna, båda från H&M. Tavlan till höger är en av mina favoriter - perfekt beige och fint motiv,
finns just nu en likadan på Tradera. Kan dessutom rekommendera säljaren som jag har köpt flera motiv av.
 
 
 
» Huset - Matplats, » Min vardag | |
#1 - - Adrian Gustafsson :

Så fin blogg du har! :)
Har precis själv börjat blogga, kolla gärna in på passionateliving.blogg.se om du skulle vilja! :)

Upp