» Barnrum

 
 
 
 
Bild: Viktoria Holmgren i samarbete med Jabadabado
 
Att inreda barnrummet är och kommer vara både roligt och svårt. 
En av mina mest inspirerande bilder i min mapp på Pinterest är den ovan. Jag gillar precis allt på bilden.
 
 
 
 
Lite saker som jag har köpt (eller vill köpa) till Melvins rum.
Bäddset som jag haffade för halva priset, finns i olika storlekar. Stjärnkuddarna från Numero74 passar
perfekt i barnrum, blanda olika färger och med andra kuddar. Sänghimmel, vimpel och lampa till barnrummet.
Lampan är superfin i verkligheten, det är små små hål där ljuset kommer ut.
Kaninen har jag hängt på babygymmet, men funkar att hänga överallt i barnrummet, kanske på en knopplist. 
 
 
» Inspiration baby/barn | |
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Det ser ut som jättefina saker, så roligt att kunna göra ett mysigt och lekfullt rum :)

Upp