» Syrén

 
 
 
 
Innan jag gick och la mig igår plockade jag in en stor bukett syréner som doftade ljuvligt när jag kom ner i morse. 
Underbara maj, jag fullkomligt älskar grönskan som är nu och känslan av att veta att vi har allt det härliga framför oss. 
Jag har planterat vit syrén också och längtar tills jag kan plocka in både lila och vita buketter. 
 
 
 
 
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Älskar syrener!

#2 - - Anna:

Älskar verkligen syrener! Hade det på tomten i mitt barndomshem men nu har vi inte det längre :/ Längtar tills man kan ha det igen- ifs har vi en syrenbuske såg jag förut vid vår gemensamma innergård. Vet inte om jag vågar plocka där! Ha en fin helg

#3 - - JUNITJEJ:

Jag älskar syrener!

#4 - - Marie Bergman:

Har också en bukett hemma, doftar underbaaart :)

#5 - - Anonym:

åh vad härligt med syrener :)

Upp