» Mönstrat till garderoben

 
 
 
 
Ibland när man hittar kläder som man gillar måste man slå till även om det inte riktigt är säsong. 
De här två mönstrade långklänningarna har fått flytta in i min nyrensade garderob och kommer att bli flitigt använda framöver. 
 
Efter att ha bott i några få amningsplagg längtar jag efter att kunna ta på mig vad jag vill, utan att tänka på att det ska vara smidigt vid amning. Och på tal om amning, vi har i princip slutat. Det blev så väldigt naturligt efter att mjölken blivit mindre fet/minskat i mängd. Ammar fortfarande en gång innan vi kliver upp, men ingenting på dagarna. Melvin älskar mat och aptiten är det inget fel på!  
 
 
 
 
Den svarta är från Monki och den blåa är från Vero Moda.
 
 
» Min vardag, » Mode | |
#1 - - Jennie:

Jättefina

#2 - - Oliwia:

Vilka snygga!!

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag äääälskar dem, verkligen! Särskilt den från Monki, sååååååå läcker!

Upp