» Senaste traderaköpet

 
 
 
 
Jag är så nöjd med mitt senaste traderaköp! Mässingsljusstaken. Jag har varit på jakt efter precis en sån efter
att ha sett en hemma hos min syster. Försökte deala till mig den, men det var tydligen ett arvegods på hennes
mans sida. Men, nu äntligen hittade jag en egen. Så fint med det lite snirkliga mot mitt annars ganska strama. 
Förövrigt är jag inne i en riktig Tradera-period nu. Kan leta hur länge som helst efter fina saker. 
 
 
 
 
 
Provade sätta en dvärg cissus i en loppisskål, tror jag ska plantera den där. Gillar att ha något grönt på vardagsrumsbordet. 
Gillar mixen av ljusstakar här, en gammal snirklig, en modern och ett gammalt fat med ett blockljus på!
 
 
 
 
 
Lite suddigt, men så får det vara. Hyllorna i bakgrunden gör att vardagsrummet känns mer ombonat tycker jag.
Även om de inte är så välfyllda än. Vill att det ska fyllas på med böcker snarare än saker. 
 
 
 
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Tess:

Vilket underbart Tradera-fynd! Jag köper nästan allt begagnat via Tradera eller second hand-butiker numera :) Så himla härligt när man inser hur mycket fint som finns!

#2 - - Christina:

Åh, precis en sån ljusstake har jag sett förut, undrar om inte min mamma har en hemma som gått i arv, den är ju underbar <3

Upp