» Lately

 
 
Jag gillar det här hörnet, har inte ändrat där på länge. Eller jo, jag tog en tidningshög
därifrån till hyllorna vi satte upp och ställde dit den gröna boxen istället. Men annars så. 
Krukan och ljushållarna finns i webshoppen - där finns det mycket fint om du vill fixa hemma nu när hösten är här, ta en titt vettja!
 
 
 
 
Den här lilla killen är redan ett halvår (och 9 dagar) så fort tiden har gått. 
Han har precis kommit på hur man kan dra sig framåt, men inte riktigt fått in snitsen än. 
Här har han våran favoritbody från Åhléns (måste nog köpa i större storlek också!)
Och sängkläderna från Konges slöjd säger jag bara - såååå fina! Älskar, älskar, älskar dem!
Såg precis att de är på rea nu, om nån vill passa på att fynda!
 
 
 
 
Fick en liten stund för mig själv när Melvin sov här om dagen så jag gjorde ett litet höstpyssel med vissna kvistar och ett snöre.
 
 
» Inspiration | |
Upp