» Blandad kompott

 
 
 
Klippte av några längder från en blomma och satte i vas. De är dock inte lika fina längre. Bristen på ljus kan vara orsaken.
 
 
 
 
Alltså mina kaktusar växer så det knakar. Jag trodde inte att kaktusar gjorde det... 
Ljusslingan hängde ner i hörnet till vänster om bilden tills Melvin började ta sig fram på
egen hand, då åkte den upp en bit till. Nu hänger sladden oåtkomligt för små barnhänder.
 
 
 
 
Ramen som jag köpte på Tradera fick en fin liten kille som motiv. Ser ut som ett kungaporträtt sa min syster! 
 
 
 
 
Lite nytt grönt i hörnet. Julstjärnan till höger i bild står sig än. Känns inte så julig, så den får stå kvar!
 
 
 
 
Fick det här fatet i julklapp, men har inte haft tid att piffa. Funderar vad jag ska ställa på det, några ideér?
 
 
» Huset, » Min vardag | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Så fint du har det!

#2 - - Johanna:

Så fint du har det. Gillade verkligen ramen du fynda på tradera!

Upp